Reklamačný poriadok
- Všeobecné podmienky
1.1 Záručná doba
- Naša spoločnosť sa v obchodnom vzťahu riadi pravidlami Obchodného zákonníka, kde je záručná doba stanovená lehotou danou priamo v zmluvnom vzťahu.
- Záručná doba sa vzťahuje len na spotrebný materiál, nástroje, prístroje a zariadenia dodané našou spoločnosťou, preto je potrebné, aby reklamácia bola vykonaná spôsobom, ktorý túto identifikáciu umožňuje.
- V ďalšej časti je tento spôsob popísaný.
- Záruka na vyššie uvedené produkty je daná v našej spoločnosti spravidla na 12 mesiacov alebo 24 mesiacov v zmysle obchodného zákoníka.
- 1.2 Podmienky reklamácie
- Reklamovať je možné len tovar zakúpený a zaplatený spoločnosti LukDent s.r.o.
- Reklamáciu / opravu je možné podať priamo na pobočke LukDent s.r.o. Biela 2 - Staré Mesto, Košice 040 01
e-mail: info@lukdent.sk
- O rozhodnutí ohľadom reklamácie bude zákazník informovaný cez svojho obchodného zástupcu alebo reklamačným oddelením.
- 1.3 Reklamácia nesprávne dodaného tovaru
- Dodaný tovar si po prevzatí dôkladne skontrolujte.
- Nezrovnalosti v dodanom tovare je potrebné nahlásiť v čo najkratšom čase (maximálne do 14 dní od doručenia tovaru):
- Osobne/telefonicky svojmu obchodnému zástupcovi alebo na pobočke, ktorá Vám tovar dodala.
- Písomnou formou na e-mailovú adresu pobočky, ktorá Vám tovar dodá.
- Reklamácia výrobkov v rámci záručnej doby
Tovar reklamovaný v záručnej dobe sa ododvzdna posúdenie k výrobcovi.
2.1 Spotrebný materiál
- Materiál je potrebné reklamovať ihneď po zistení problému, na pobočke spoločnosti .
- Pri reklamácii materiálu, je vhodné priložiť k reklamovanému fotografiu na posúdenie výrobcovi.
Záruka sa nevzťahuje na:
-
- Problémy spôsobené neodborným zaobchádzaním alebo skladovaním materiálu v súlade s podmienkami uvedenými v návode na obsluhu (napr.: nedostatočné uzatvorenie ochranného obalu/vrchnáčika, skladovanie pri príliš vysokej/nízkej teplote….).
- O uznaní/neuznaní oprávnenosti reklamácie bude zákazník informovaný prostredníctvom obchodného zástupcu alebo reklamačným oddelením.
- Doba vybavenia reklamácie závisí od individuálnych podmienok výrobcu, skladových zásob a iných faktorov. Nemala by však presiahnuť obdobie 60 dní. V prípade presiahnutia tohto reklamačného obdobia, bude reklamácia individuálne riešená so zákazníkom.
Doručenie vymeneného materiálu:
- Po uznaní oprávnenosti reklamácie výrobcom bude zákazníkovi následne materiál vymenený za nový, buď zo skladových zásob spoločnosti alebo po jeho obdržaní od výrobcu, prostredníctvom obchodného zástupcu alebo poštou/DPD kuriérom na náklady našej spoločnosti.
2.2 Spotrebný materiál – nástroje
Napr. vrtáčiky, nástroje, zrkadielka …
- Pri reklamácii nástrojov a iných sterilizovateľných pomôcok je potrebné doručiť nástroje čisté, dezinfikované a ak je možné aj vysterilizované! V prípade nedodržania týchto podmienok bude zákazníkovi účtovaný poplatok za dezinfekciu vo výške 10,- EUR bez DPH.
Záruka sa nevzťahuje na:
-
- manuálne poškodenie,
- poškodenie pri neodbornom používaní v súlade s podmienkami uvedenými v návode na použitie.
- O uznaní/neuznaní oprávnenosti reklamácie bude zákazník informovaný prostredníctvom obchodného zástupcu alebo reklamačným oddelením.
- Po uznaní oprávnenosti reklamácie výrobcom bude zákazníkovi následne tovar vymenený za nový, buď zo skladových zásob spoločnosti alebo po jeho obdržaní od výrobcu.
- Doba vybavenia reklamácie závisí od individuálnych podmienok dodávateľa, skladových zásob a iných faktorov. Nemala by však presiahnuť obdobie 60 dní. V prípade presiahnutia tohto reklamačného obdobia, bude reklamácia individuálne riešená so zákazníkom.
Doručenie opraveného/vymeneného nástroja/materiálu:
- Nový/opravený nástroj/materiál v rámci záruky bude zákazníkovi vrátený prostredníctvom obchodného zástupcu alebo poštou/DPD kuriérom na náklady našej spoločnosti.
2.3 Prístroje a zariadenia
- Na prístroje a zariadenia sa vzťahuje záruka 12 mesiacov alebo 24 mesiacov v zmysle obchodného zákonníka a na batérie 6 mesiacov od dátumu zakúpenia / inštalácie, ak nie je uvedené inak vo faktúre, v návode na použitie alebo v Protokole o odovzdaní a funkčnej spôsobilosti zdravotníckej techniky. Doba záruky je určená spoločnosťou v súlade s možnosťami, ktoré poskytuje Obchodný zákonník.
- Prístroj je potrebné reklamovať ihneď po zistení problému, buď na pobočke spoločnosti alebo u svojho obchodného zástupcu.
- Predĺžená záruka deklarovaná výrobcom.
- V prípade, ak výrobca poskytuje na zariadenie predĺženú záruku, spoločnosť túto predĺženú záručnú dobu poskytuje aj zákazníkovi. Podmienky takejto záruky sú plnené podľa podmienok jednotlivých výrobcov.
- Uznanie každej reklamácie počas predĺženej záručnej doby musí byť potvrdené výrobcom a rieši sa ďalej podľa jeho pokynov.
- Záruka v predĺženej záručnej dobe sa u väčšiny výrobcov vzťahuje len na originálne diely výrobcu, ktoré nepodliehajú opotrebovaniu, alebo nie sú spotrebný tovar a za predpokladu, že zariadenie bolo používané, skladované a prevádzkované podľa pokynov v návode na obsluhu a nebolo manuálne poškodené.